xe Deszy - Gondolatok: Miért is az oldal?

Pages

Subscribe:

2012. december 8., szombat

Miért is az oldal?

Sziasztok!

Abban, aki ismer, joggal merülhet fel a kérdés, hogy minek csinálok még egy blogot?

Nos, a válasz igazán egyszerű. (És most mondhatnám, hogy mert megérdemlem. xD) Amikor létrehoztam az első blogjaimat, amikor még senki sem tudta, hogy léteznek, terveztem egy ilyet. Ennek indult a Deszy kuckója. (És ezért a cím: deszy-diary) Naplót vezetni nem tudok, de gondoltam, lehet egy-két gondolatom, amit szívesen megosztanék másokkal, és évek múltán ráadásul jó is lesz visszaolvasni. De az az oldal szép lassan afféle hírportállá alakult, amivel persze semmi gond.

De most úgy éreztem, igenis létrehozom ezt az oldalt. Nem fogok minden nap frissíteni rajta, de amikor épp eszembe jut valami olyasmi, amit szívesen megosztanék veletek, fel fogom tenni ide. Ezen az oldalon nem köt majd semmi, nem kell aggódnom, ha valamilyen hírt nem hozok gyorsan. Egyszerűen csak... élvezhetem. És remélem, ti is.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése