xe Deszy - Gondolatok: Amikor az ember szeretetet kap a távolból

Pages

Subscribe:

2012. december 15., szombat

Amikor az ember szeretetet kap a távolból

Amióta létezik ilyesmi, viták tárgyát képezi, hogy létezik-e internetes barátság. Akik az interneten ismerkednek, a legtöbben azt mondják, igen. Akik viszont nem tapasztaltak még meg ilyesmit, biztosak benne, hogy igazi barátság nem szövődhet a klaviatúra két végén.

Én hiszek benne, hogy igen. És hogy miért gondolom így? 

Komolyan mondom, mindenkinek azt kívánom, hogy tapasztalja meg azt a rengeteg szeretetet, amit én az internetes ismerőseimtől, az olvasóimtól kapok. Olyan emberektől, akikkel nem találkoztam még személyesen soha. Olyan emberektől, akik az ország vagy a világ másik végén élnek. 

Én azt gondolom, a barátság alapja a szeretet. És ha létezik az, hogy ekkora boldogságot okozzanak akár az interneten keresztül egymásnak a felek, hogy lehetne kijelenteni, hogy nem születhetnek barátságok az interneten?

Én a blogjaimon keresztül tapasztalom ezt meg nap mint nap. 

Amikor a kedves szavak a legrosszabb napokon képesek feldobni. Amikor tudod, hogy valakinek örömet okoz az, amit csinálsz, amit írsz. Amikor megköszönik a munkát, amit a blogjaidra fordítasz, és mindezt olyan őszintén... Ilyenkor az én szívem is túlcsordul szeretettel.

És amikor az értetlenek azt kérdezik, mi értelme van blogolni, mi hasznom van belőle, legszívesebben megmutatnám nekik az összes kedves üzenetet, kommentet és hozzászólást, amit tőletek kapok.

Ezúton is köszönöm mindenkinek, aki látogatja az oldalaimat, és ezzel bearanyozza a napjaimat, és valami plusz értelmet és erőt ad ahhoz, hogy folytassam!

1 megjegyzés:

Kytee írta...

Ezzel teljesen egyetértek Deszy, én is megtapasztaltam évekkel ezelőtt mikor írtam. Csodálatos érzés, hogy a szeretet nem ismeri a formát, sem a távolságot. Az ott van, a szavakban, mondatokban, képben, kedvességben, törődésben, minden formában és egyszerűen érezzük. :D Csodás érzés, szkeptikusokkal pedig nem szoktam foglalkozni. :)

Megjegyzés küldése